четвер, 25 січня 2018 р.

На святі мистецтва

Рубрика: "Свята та події"
Автор: Дідух Діана, учениця 8-А класу

    24 січня в обласній бібліотеці ім. Гагаріна на шостому поверсі відкрилась виставка художнього відділення музичної школи № 8. Там представлено приблизно 70 картин і малюнків учнів нашої художньої школи. Мені було дуже приємно, коли мій викладач Славогородська Т.А. запропонувала виставити на цьому святі мистецтва декілька моїх робіт. 
     Я вирішила показати свої улюблені роботи на батіку. На урочистому відкритті виставки дуже несподіваною була присутність трьох представників місцевих телеканалів: ZIK, TV5, MTM Запоріжжя. Я відчула себе телезіркою, бо в мене ще ніколи не брали інтерв'ю відразу три телеканали. Було дуже цікаво…
   Виставка буде знаходитись в бібліотеці ще місяць, тож, якщо є бажання, можете завітати і ви…





Пропоную переглянути інтерв`ю на одному з каналів...





Немає коментарів:

Дописати коментар