середу, 20 травня 2015 р.

Цей чарівний світ танцю…

 Автор: Муц Аліна, учениця 5-А класу

     Світ сучасних захоплень досить різноманітний. І серед безлічі занять я обрала спортивні бальні танці. З чотирьох років я займалася народними, а пізніше вирішила піти на бальні танці, адже вони більш енергійні, розвивають статуру, мислення, уяву, почуття прекрасного. 
4,5 роки я займалася в клубі «Тангуера». За цей час здобула 14 дипломів та медалей…
    Наше життя переповнене несподіванками та сюрпризами… і я не виняток… моя родина змушена була переїхати до м. Запоріжжя.
Тому я попрощалася зі своїм улюбленим колективом клубу «Тагуера».
    Моєю новою танцювальною домівкою став клуб «Симфонія». Дуже швидко я знайшла нових друзів, разом з якими ми активно тренуємося, беремо участь у різноманітних конкурсах та займаємо призові місця!
  Бальні танці – це грація, чарівність, загадковість, які приносять мені безліч позитивних вражень та емоцій!



Немає коментарів:

Дописати коментар