Дорогі друзі, ось уже пора літніх канікул. Нам хочеться побажати вам наснаги, весело і безтурботно провести усе літо, підчитайте літератури на другий рік та бажаємо знайти багато нових товаришів!

Батькам

Заява у електронному вигляді!
 
           Директору ЗОШ №23
Озерову О.Д.
____________________________
(ПІБ заявника)
____________________________
(адреса )
____________________________
(телефон)
           ЗАЯВА


Прошу пропуски моєї дитини _______________________________________
Учня(учениці) ______________ класу  з_______________ по ________________
Вважати з поважної причини у зв’язку з ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________                                                                 ___________________
(дата)                                                                                         (підпис)

                                           
 

Соціальна реклама проти дитячого насилля у родині  

 



  Ролик проти насильства у сім`ї


 


Презентація про попередження насилля



  Наша увага - це найкраща профілактика





     Наша школа

                                            


  Рекомендації для батьків 
«Як зробити Інтернет безпечним для Вас та Ваших дітей»

 

   Інтернет сприяв швидкому стрибку у сфері інформатизації суспільства. Але разом із тим цей ресурс містить багато ризиків. Дізнайтесь про 6 правил, які допоможуть вам захистити свою дитину від небезпек в Інтернеті.

 1. Розмістіть комп’ютер у кімнаті, яку використовують усі члени родини.
Іноді діти тримають у секреті те, що вони користуються Інтернетом. Вони можуть не бажати того, аби їх батьки були у курсі їх дій в мережі. Важливо не реагувати досить емоційно, а зробити все можливе, аби зняти цю психологічну напругу.
Обговорювати можливі труднощі легше, коли комп’ютер знаходиться у спільній кімнаті. Крім того, ви можете використовувати Інтернет разом із дитиною. Таким чином, розмови про Інтернет та контроль за його використанням стануть повсякденною частиною вашого родинного життя.

2. Використовуйте будильник для обмеження часу, якій дитина проводить в Інтернеті.
Заздалегідь погодьте тривалість перебування в Інтернеті.
Бажано визначити час перебування дітей в он-лайні. Час, проведений за комп’ютером, необхідно обмежити для того, аби не нанести шкоду стану здоров’я дитини. Ігрова комп’ютерна залежність стала великою проблемою у всьому світі.
Обговоріть час перебування дитини в Інтернеті та домовтесь про використання будильника. Таким чином ви уникнете можливих конфліктних ситуацій.

3. Використовуйте технічні засоби захисту: функції батьківського контролю в операційній системі, антивірус та спам-фільтр. 
Для роботи за комп’ютером зовсім необов’язково знати всі його функціональні можливості. Запросіть спеціаліста, якій налаштує операційну систему вашого комп’ютера та покаже, як працювати із батьківським контролем. Краще один раз побачити, аніж багато разів почути. Не використовуйте у себе вдома комп’ютер, якій технічно є незахищененим.
Також ви можете пройти он-лайн навчання та навчитись найбільш ефективно використовувати функції безпеки браузера та самостійно налаштовувати батьківський контроль.
Встановіть Microsoft Security Essentials зараз, і ваш комп’ютер буде захищеним у реальному часі від вірусів, програм-шпигунів та інших зловмисних програм.

4. Створіть «Сімейні інтернет-правила», що містять правила онлайн-безпеки для дітей. 
Діти навчаються шляхом експериментування. Якщо ви зацікавлені у тому, аби ваша дитина навчалась не на своїх власних помилках — якомога частіше обговорюйте теми, пов’язані із Інтернетом. Ви можете розказати, наприклад, про достовірність інформації, розташованої в мережі. Так ви невимушено створите свої «родинні правила» Інтернет-безпеки. Традиції, норми та правила, які закріпились у родині — довговічні.

5. Проводьте більше часу із дитиною. Всіляко заохочуйте обговорення тем, пов’язаних з Інтернетом.
    В житті кожного трапляються помилки. Немає потреби сприймати помилки дітей як життєву проблему. Будуйте довірливі стосунки задля того, аби бути впевненими, що у будь-якій ситуації дитина звернеться за допомогою саме до вас. Щоб не сталось, ваша дитина повинна бути впевненою, що у будь якій ситуації вона може розраховувати на вашу підтримку та прийняття. Гарний рецепт побудови довірливих відносин — щоденне спілкування та спільне проведення вільного часу. В невимушеній ситуації набагато легше обговорювати «складні» питання.

6. Навчайте дітей критично ставитися до інформації в Інтернеті і не повідомляти конфіденційні дані он-лайн. 
Повідомте дитині, що практично кожен може створити свій сайт, і при цьому ніхто не може проконтролювати достовірність інформації, розташованої на такому сайті. Навчіть дитину використовувати інформацію із різних перевірених джерел. 

      

 



Памятка для учащихся и их родителей

«Как готовить домашние задания»


- Активно работать на уроке: внимательно слушать и отвечать на вопросы.

- Если что-то непонятно, не стесняться задать вопрос.


- Внимательно и подробно записывать задания по каждому предмету.


- Перед выполнением домашней работы нужно убедиться, что в дневнике записаны все задания. 


- Учиться пользоваться справочниками и словарями, чтобы уметь выяснять значение незнакомых слов и выражений.


- Научиться находить интересующую нужную информацию с помощью компьютера.


- Трудный материал урока надо повторить в тот же день, чтобы сразу закрепить его и запомнить.


- Выполняя домашнее задание, надо не просто думать, что надо сделать, а еще и решать, с помощью каких средств и приемов этого можно добиться.


- Не стесняться обращаться за помощью к взрослым и одноклассникам.


- Нужно решить, в какой последовательности лучше выполнять задания и сколько времени понадобится на каждое из них.


- На письменном столе должно лежать только то, что необходимо для выполнения одного задания. После его завершения со стола убираются уже использованные материалы и кладутся те учебные принадлежности, которые необходимы для выполнения задания по следующему предмету.


- В процессе приготовления домашнего задания необходимо делать перерывы.


- Изучая заданный материал, сначала надо его понять, а уже потом запомнить.


- Перед выполнением письменной работы необходимо выучить все правила, которые могут пригодиться.


- Читая учебник, надо задавать себе вопросы по тексту.


- Узнавая новые понятия и явления, надо связывать их по смыслу с уже известными ранее.


- Большое задание необходимо разбивать на части и работать над каждой из них в отдельности.


- Готовиться к сочинениям  надо заранее, равномерно распределяя нагрузку, а не оставлять такую ответственную работу на последний день.


- Необходимо уметь пользоваться картами и схемами и использовать их при подготовке устных заданий.


- Надо составлять план устного ответа и проверять себя.






 Соблюдение данных правил приблизит вас к успеху!!!







  Скоро 6 клас


Уважаемые родители! Мы вас поздравляем: ваш ребёнок уже пятиклассник! 2014 г.



 Рекомендации для родителей пятиклассников:
 
- Создавайте условия для развития самостоятельности в поведении ребенка. У пятиклассника непременно должны быть домашние обязанности, за выполнение которых он несет ответственность.


- Несмотря на кажущуюся взрослость, пятиклассник нуждается в ненавязчивом контроле со стороны родителей, поскольку не всегда может сам сориентироваться в новых требованиях школьной жизни.


- Для пятиклассника учитель — уже не такой непререкаемый авторитет, как раньше, в адрес учителей могут звучать критические замечания. Важно обсудить с ребенком причины его недовольства, поддерживая при этом авторитет учителя.


- Пятикласснику уже не так интересна учеба сама по себе, многим в школе интересно бывать потому, что там много друзей. Важно, чтобы у ребенка была возможность обсудить свои школьные дела, учебу и отношения с друзьями в семье, с родителями.


- Если вас что-то беспокоит в поведении ребенка, его учебных делах, желательно обратиться за консультацией к учителю или школьному психологу.


- Помните: только сотрудничество со школой сделает жизнь вашего ребёнка комфортной и принесёт ему успех.






   Як полегшити життя школяреві? Цим питанням задаються всі люблячі батьки. Виявляється, все просто. Досить грамотно спланувати день учня і почитати наші поради...

Навантаження для школяра

Ніколи не відправляй дитину одночасно в перший клас і якийсь гурток чи секцію. Саме початок «дорослого» шкільного життя вважається для неї важким стресом. І якщо малюк не матиме можливості піти погуляти, відпочити, а після - зробити уроки без поспіху, то у нього можуть виникнути серйозні проблеми зі здоров'ям.

Тому, якщо заняття спортом і музикою здаються тобі необхідною частиною розвитку твоєї дитини, почни водити її туди ще за рік до початку навчання.

Виконання домашніх уроків

Пам'ятай, що син чи донька можуть концентрувати свою увагу на чомусь не більше 15 хвилин. Тому, коли ти будеш робити з малюком уроки, після 15 хвилин занять - перервіться і обов'язково відпочиньте, наприклад, зробіть фізичну зарядку. Можна просто пострибати на місці раз 10, потанцювати під веселу музику кілька хвилин.

До речі, починати робити домашні завдання краще з письма. Добре також чергувати усні завдання з письмовими. Загальна тривалість таких занять не повинна перевищувати годин
и.

Комп'ютер у житті школяра

Телевізор, комп'ютер і будь-які заняття, які вимагають великого зорового навантаження, варто проводити не більше години в день. У цьому впевнені багато лікарів-офтальмологів у всіх країнах світу.

Не забувай хвалити свого малюка
 Протягом першого року навчання дитина як ніколи потребує підтримки батьків. Адже зараз вона формує свої особисті відносини з вчителями і однокласниками. Крім того, вона також і вперше розуміє, що з нею хтось хоче подружитися, а хтось - не хоче... Так у дитини складається власний погляд на себе. І якщо ти хочеш, щоб з малюка виросла впевнена у собі і спокійна людина, обов'язково хвали його. Підтримуй, не лай за двійки і ляпки в зошиті.

Пробудження школяра

Не треба різко будити дитину, адже внаслідок цього вона може відчувати почуття неприязні до мами, яка вічно термосить, мучить його, стягує ковдру. Найкраще навчити школяра користуватися будильником.

Якщо малюк все ще важко встає, не треба дражнити його «лежебокою» або лаяти... Створюй атмосферу добра і теплоти, включи голосніше радіо або улюблену музику дитини, посміхнися їй, поцілуй малюка.

Пам'ятай про те, що якщо дитину кваплять, то вона буде робити все ще повільніше. Це її природна реакція організму, її зброя в боротьбі з розпорядком, який її не влаштовує.

Повернення зі школи

Не задавай питання, на які дітки дають звичні відповіді. Мова йде про фрази типу: «Як твої справи в школі, які оцінки отримав? - Все нормально... » Згадай себе, як іноді дратували ці питання, особливо коли твої оцінки не відповідали всім очікуванням з боку батьків. Поспостерігай за дитиною, зверни увагу, які емоції «написані» у чада на обличчі. Дай дитині відпочити, запитай, чим ти можеш їй допомогти, поговори про щось хороше, попліткуйте по душах. Це допоможе зблизити сім'ю.

Пора спати

Молодших школярів краще за все укладати спати самим батькам. Важливо перед сном довірчо поговорити з малюком, заспокоїти страхи, уважно вислухати, показати, що ти його розумієш і підтримуєш. І тоді твій школяр прокинеться на наступний день в бойовому настрої! 


   Некоторые проблемы пятиклассников:
- в письменных работах пропускает буквы;
- не умеет применять правила, хотя знает их формулировку;
- с трудом решает математические задачи;
- плохо владеет умением пересказа;
- невнимателен и рассеян;
- неусидчив во время занятий, индивидуальной работы;
- не умеет работать самостоятельно;
- с трудом понимает объяснения учителя;
- постоянно что-то и где-то забывает;
- плохо ориентируется в пространстве (в том числе и в своей тетради);
- испытывает страх перед уроками, учителями, ситуациями проверки знаний;
- часто меняет приятелей, ни с кем не дружит подолгу.


 

   
Рекомендации родителям пятиклассника
Особенные усилия прилагайте для того, чтобы поддерживать спокойную и стабильную атмосферу в доме, когда в жизни Вашего ребенка происходят изменения. Спокойствие домашней жизни поможет ему более эффективно решать проблемы в школе.
Не требуйте от ребенка, чтобы он сразу после школы садился за урок. Перерыв ему просто необходим.
Помогайте ребенку выполнять домашние задания, но не делайте их сами. Если ребенок обращается к Вам с вопросами, помогите ему найти ответы самостоятельно, а не подсказывая их. Продемонстрируйте свой интерес к этим заданиям и убедитесь, что у ребенка есть все необходимое для их выполнения наилучшим образом.
Регулярно беседуйте с учителями Вашего ребенка о его успеваемости, поведении и взаимоотношениях с другими детьми. Даже если нет особых поводов для беспокойства, консультируйтесь с учителем своего ребенка не реже, чем раз в два месяца. Интересуясь успехами ребенка у учителей, НЕ делайте это в присутствии школьника.
В общении с пятиклассниками, при оказании им помощи в учебе важно использовать юмор. Юмор имеет очень большое значение для познавательного развития ребенка этого возраста. Дети очень любят шутить, рассказывать анекдоты, которые взрослым часто кажутся не смешными и глупыми. Важно, чтобы взрослые понимали значение юмора для развития детей, были терпимы к детским шуткам и умели использовать юмор в своих целях.
Выработайте единую тактику в общении с ребенком. А свои разногласия по поводу того, что "педагогично", а что нет - решайте без него. Противоречия в требованиях взрослых вынуждают ученика приспосабливаться, хитрить, лгать или приводят к тому, что ребенок начинает пренебрегать всеми требованиями вообще.
Помните, что течение учебного года есть "критические" периоды, когда пятикласснику учиться становится сложнее, ребенок быстро утомляется, у него снижается работоспособность. Это первые 4-6 недель в начале учебного года, первая неделя после зимних каникул и переход от зимы к весне. В эти периоды нужно быть особенно внимательными к состоянию ребенка.
Воодушевляйте ребенка на рассказ о своих школьных делах. Обязательно спрашивайте о его одноклассниках, событиях в школе, учебных предметах, педагогах.Не связывайте оценки за успеваемость ребенка со своей системой наказаний и поощрений.
Выяснив, что интересует Вашего ребенка, постарай
тесь установить связь между его интересами и предметами, изучаемыми в школе.




                   Кодекс истинного родителя:



- Если родители требуют от ребенка, чтобы он много и с удовольствием читал, они читают сами много и с удовольствием, несмотря на недостаток времени.

- Если родители требуют, чтобы ребенок не лгал, они не лгут сами ни себе, ни другим, ни собственному ребенку.


- Если родители требуют от ребенка проявления трудолюбия, они сами его проявляют и создают условия для формирования у ребенка умения трудиться.


- Если родители хотят, чтобы их ребенок не воровал, они сами не должны создавать подобных ситуаций в своей семье (пусть даже по мелочам).


- Если родители хотят, чтобы их ребенок бережно и уважительно относился к дедушкам и бабушкам, они начинают с себя и сами уважительно и бережно относятся к своим родителям. 


- Если родители хотят, чтобы их ребенок не страдал от одиночества, они дают ему возможность иметь друзей, приводить их в свой дом. Это возможно только в том случае, если сами родители имеют настоящих друзей и ребенок встречается с ними в своем доме.


- Если родители хотят, чтобы ребенок не относился к школе и учению с предубеждением, они сами вспоминают о школьных днях с удовольствием и с самыми теплыми чувствами.
Только добрый пример отца и матери может дать добрые всходы!



Хотелось бы, чтобы наши советы помогли Вам и Вашему ребёнку быстрее адаптироваться к 5-му классу!














Немає коментарів:

Дописати коментар