неділю, 3 січня 2016 р.

ЯКБИ Я БУВ СВЯТИМ МИКОЛАЄМ…

У переддень Нового року наші шестикласники пофантазували, що б вони зробили, якби раптом стали добрим чарівником, Святим Миколаєм… Кожен висловив свої побажання людям…
 

… Якби я був Святим Миколаєм, я  б перш за все налагодив стосунки між усіма країнами та допоміг безхатченкам, дітям, у яких немає батьків, і кожній тваринці знайшов дім. Сила моя безмежна може зробити так, щоб усі були щасливі: батьки мої, друзі та навіть ті, кого я не знаю. Для мене бути Святим Миколаєм велика честь та відповідальність.
Я б творив добро та мир. Зі своїм другом Дідом Морозом я б роздав подарунки усім – і дорослим, і дітям.
А для мене вистачило б того, що мене люблять і чекають кожного року.
Кикош Євген, 6-А
Якби я була Святим Миколаєм, я б хотіла, щоб всі, кого я люблю, були живі, здорові і ніколи не сварилися. Якщо в родині немає сварок, це означає, що вона благополучна, мирна і проживе багато. По-друге, я б зробила, щоб усі мої рідні та друзі були щасливі та щоб весь наш народ веселився, був радісний та не сумував. По-третє, я б зробила, щоб в Україні не було грабіжників і вбивць.

Мені особисто нічого не треба, бо у мене і так все є, бо я маю чудових батьків, яких я люблю і ціную.

Дідух Діана, 6-А

Якби я був Святим Миколаєм, я б зробив для усіх тварин притулок або познаходив для них господарів. Потім я б допоміг усім безхатченкам і знайшов би для них домівки.

Я б допоміг усім дітям-сиротам. Я б дуже хотів, щоб не було війни між усіма країнами світу і всі були щасливі та веселі. Я б зі своїм помічником Дідом Морозом роздав би усім дітям та дорослим подарунки, а мені вистачило б того , що я чарівник і можу виконувати усі бажання)))
 Поляков Семіон, 6-А
… Я б хотіла, щоб у Новий рік збувалися всі мрії… Ще я хотіла б, щоб усі бідні сімї мали гарне та щасливе життя. Якщо усі люди будуть щасливі, то і я була б теж щаслива…
 Шитікова Вікторія, 6-А

… я б усім бідним людям дала освіту і на Новий рік подарувала б ялинку. Безпритульним тваринам виділила б у кожному місті притулок з гарними умовами і дбайливими людьми. І загадала б, щоб я могла здійснити ще мільйон бажань інших людей…
Гамера Вікторія, 6-А

… я б зробила так, щоб на свята усі люди ходили один до одного в гості, а не сиділи вдома…
Дейнека Крістіна, 6-А

… я б зробили так, щоб у літніх людей ніколи нічого не боліло… Я б закінчила війну у світі, щоб все було добре та ніхто не вмирав… Я хочу, щоб у школі зробили ремонт у кожному кабінеті.. щоб в лікарнях лікували як слід, а не тільки довідки виписували…
                                                                                                         Жарко Вероніка, 6-А

Немає коментарів:

Дописати коментар