пʼятницю, 20 грудня 2019 р.

Інтерв'ю

Картинки по запросу новий рік
Рубрика: "Мої думки"


    Ось і добігає кінця 2019 рік. Ми вирішили підвести підсумки, поділитися враженнями від нього та трошки помріяти.

І ось що з цього вийшло...


Тріус Олександра:

Картинки по запросу новий рік
"Цей рік для мене став продуктивнішим. Я поліпшила навички в сфері малювання і стала переносити свої творіння на одяг. Так само я почала намагатися розвивати гнучкість свого тіла і намагатися більше читати літератури. Я думаю, що в новому році виповнитися одна з моїх цілей - сісти на шпагат. Але найголовніше - я хочу розвинути якомога більше позитивних якостей у своєму характері і робити добро оточуючим."

Картинки по запросу новий рікГамера Вікторія:

"2019 рік був дуже яскравим і незабутнім для мене. Цей рік був насичений безліччю посмішок, сліз і подіями, які багато що змінили. Протягом цього періоду я вперше побувала в аквапарку, відвідала дві інші країни, покаталася на лижах, знайшла багато нових класних друзів, з'їздила в дуже багато міст України. Від 2020 року я чекаю багато подорожей, незабутніх пригод, нових знань і цікавих знайомств."

Похожее изображениеБалабка Єгор:

"Найбільше в цьому році мені сподобалося відвідати шкільну вечірку. Мені було цікаво танцювати з моїми друзями.Також мені сподобалося відвідувати різні заходи з моїми однокласниками.Від наступного 2020 року я очікую нові зустрічі та сподіваюсь на власне самовдосконалення."

Картинки по запросу новий рікДейнека Крістіна:

"За цей рік мене найбільше вразило "Last Friday" і корисні класні години з нашим класом. Від наступного року я чекаю нових цікавих заходів в нашому класі."

Кущ Владислав:

Картинки по запросу новий рік"Цей рік був для мене досить складний, так як мені довелося попрощатися зі старими друзями, проте натомість я здобув багато нових. Цей рік навчив мене бути більш відповідальнішим і не покидати розпочату справу на півшляху. Я сподіваюся що новий 2020 рік буде дарувати мені натхнення у моїх нових починаннях і сповнювати позитивом та гарним настроєм"

Баштанник Анастасія:

"Дякую цьому року за можливість пізнати себе.За те,що познайомилася з великою кількістю гарних людей і отримувала позитивні емоції. Очікую, що новий 2020 рік для всіх буде кращим за минулий.Очікую отримати гарні спогади на усе життя."

Хименко Анастасія:

"У цьому році мені запам'яталися наші участі у різних шкільних заходах, де ми отримували перші місця. Те, як наші учні посідали призові місця у всі районних олімпіадах, а найбільше - час, проведений з одноклассникам. Ці моменти з друзями потрібно цінувати, бо дуже скоро 11 клас і після нього наврядчи ми так само зможемо розважатися. За цей рік я справді навчилась цінувати дружбу, бо таких людей, як учнів 10-А більше ніде немає. Навчилася відповідальності, бо від кожного з нас залежить багато чого і саме на нас і на нашій відповідальності досі тримається наш клас. Від нового року я чекаю багато чого. Я хочу добре закінчити 10 клас, розуміти усю ту алгебру і геометрію, яку ми вчимо, а найбільше - щоб ми залишалися такими же дружніми і веселими дітьми."

Картинки по запросу новий рік


Немає коментарів:

Дописати коментар