суботу, 20 березня 2021 р.

11-А ЗАЛ №23 Міжнародний день щастя

    20 березня в усьому світі відзначають День щастя.  Прагнення до щастя - природне бажання кожної людини. Доведено, що відчуття щастя впливає на цілісну картину життя кожної нації. І цей фактор необхідно враховувати урядам при побудові політичної стратегії.
     Щастя - поняття умовне, суб'єктивне і відносне. Проте в ендокринології деякі гормони, що виробляються людським організмом, називають "гормонами щастя". А поняття і стан щастя вивчають психологи, філософи, соціологи. Не секрет, що кожен хоче бути щасливим. Як знайти це щастя? Де його шукати? Яке воно?
      Ми провели опитування. І виявилося, що ...

Щастя - це найкращий стан людини. Для мене щастя - це, по-перше, коли поруч зі мною знаходяться мої друзі, яким добре зі мною і важливо, як я себе почуваю. По-друге, щастя-це коли всі рідні і близькі мені люди здорові і в свою чергу щасливі. Ну і наостанок, щастям для мене є любов оточуючих. Я щаслива, коли  можу кохати і бути коханою. (Хименко Анастасія)

Щастя це не коли ти щасливий, а коли ти не нещасливий. (Андрій Удаков)

Щастя це коли тебе люблять, цінують, поважають і з нетерпінням чекають зустрічі з тобою; це коли є люди, які тебе протримають і допоможуть, це коли є любляча і міцна сім'я, вірні і надійні друзі; це коли ти знаєш мету і йдеш до неї; це наявність мрії, в яку віриш. (Дідух Діана)

Щастя - це відчуття абсолютної гармонії у взаєминах з самим собою і зі світом. Для кожного щастя полягає в абсолютно різних речах, напевно, саме тому, що кожному з нас не дістає в цьому житті своєї детальки. Бути щасливим - значить щодня ВИБИРАТИ бути щасливим! Заповнюючи свою голову тільки позитивними думками, допомагаючи іншим людям, здатність успішно комунікувати і любити себе, ставлячи перед собою мету і домагаючись їх, людина знаходить щастя - той самий елемент, який надає нам життєвих сил! (Міщенко Анна)

Щастя в тому, щоб здати ЗНО, щоб всі були здорові. (Соніч Євгенія)

Щастя - це мати щасливу сім'ю, яка завжди підтримає, улюблених друзів, які не зрадять. Можливість жити - це вже щастя, а коли ти маєш право будувати своє життя, як хочеш, - безцінний дар. Бути в гармонії з собою і цілим світом, любити і бути коханим. (Олійник Дар'я) 

Щастя для мене - це відчувати себе живою, знати, що навколо мене є люди, що вони мене люблять, а я іх. Щастя - це знати, що вдома тебе чекають твоя собака і мама. Щастя - це бути  самою собою наодинці, займатися улюбленою справою, відпочивать. Щастя -це доброта і можливість дарувати її всім безкорисливо. (Баштанник Анастасія)

Щастя - це сім'я, гроші, любов, друзі, сон. (Павук Поліна)

Щастя це коли вдома є люди, які люблять і чекають, щастя це коли всі рідні і близькі здорові і завжди поруч, коли ворогів не так вже й багато і коли завжди у мети. (Юрчук Андрій)

Щастя - це успіх і свобода дій. (Ніколаєц Аліна)

Щастя - це відсутність нещастя. (Сироватка Олексій)

Щастя це здорові близькі, кохана людина поруч, здійснення мрії, хороша робота і сім'я. (Дейнека Христина)

Щастя - це смачна їжа, гроші, сон, сім'я, краща подружка і любов. (Лебедєва Юлія)

Щастя - це коли завжди є підтримка від близьких людей (друзів), ну і коли ти сидиш вдома, дивишся телевізор і відпочиваєш 😂 (Музолевская Юлія)

Щастя - це коли є те, заради чого можна жити. (Криленко Антон)

Щастя - це виключно побутові моменти, попити  ввечері кави або зіграти зі старими друзями у волейбол, відчувати себе живим і знати, що всі твої близькі люди в безпеці і нічому не потребують; щастя - це дарувати людям позитивні емоції, обіймати кохану людину, сидіти літнього вечора під будинком зі своїм другом. (Мінзак Юлія)

Щастя - це коли близькі щасливі і здорові (Кущ Владислав)

Щастя - це кохати і бути коханим; займатися улюбленою справою. (Сур Максим)

Щастя - це не гроші, але вони вирішують 95% проблем, які роблять нас нещасними. Любіть сім'ю. (Гудко Максим)

Щастя - це все життя, це коли тобі нічого не потрібно в даний момент, крім того, що вже є. Щастя є ідеал розуму, уяви. (Трушина Вікторія)

Щастя (праслов'янське * s'čęstьje пояснюють з * s'- «хороший» і * čęstь «частина», тобто «хороший доля») - стан людини, який відповідає найбільшій внутрішній задоволеності умовами свого буття, повноті і свідомості життя, здійсненню свого людського покликання, самореалізації. (Заїкін Павло)

Щастя - це душевний спокій.(Кикош Євген)

Щастя - це те, що потрібно кожному. Для когось це любов в сім'ї або просто хороші відносини з близькими. Для інших щастя це бути успішним, багатим і здоровим. Для мене щастя це бути разом з друзями. (Балабка Єгор)






Немає коментарів:

Дописати коментар