вівторок, 29 грудня 2020 р.

Думки вголос

    Напередодні нового року учні нашого класу вирішили поділитися своїми думками з приводу своїх бажань і планів на останній навчальний рік. Безумовно цей рік дуже важливий для кожного з нас, і дуже здорово, що кожен це розуміє і докладає чимало зусиль для досягнення своїх цілей. Опитування виявився дуже цікавим.

Діана Дідух: "Не дивлячись на карантин, хотілося б, щоб цей рік був яскравим, незабутнім - так як це останній 11 рік в стінах рідної школи. Яскраві емоції, незабутні враження і заходи не в Зумі, а офлайн. Головна мрія на сьогодні - вступити на обрану спеціальність на бюджет. Знайти свою долю, гідного, люблячого чоловіка, з яким було б весело і приємно провести студентські роки, а решта вже по ходу. Бажання, що можна побажати? Вижив - вже добре! а якщо без жартів, то бажаю здоров'я, здоров'я, і ​​ще раз здоров'я, родним і близьким, і всім без винятку! "

Максим Сур: "Останній рік буде дуже складним і напруженим, тому що іспити як ні як, в майбутньому планую вступити вчитися, а бажання - закінчити його швидше і отримати атестат з хорошими оцінками було б класно."

Олександра Тріус: "Хочу провести цей рік насичено, тому що він останній і навряд чи потім буде стільки безтурботного веселого часу, як в школі. Так само хочеться, щоб було більше спільних проектів в класі і щоб ми щось залишили після себе в школі . А взагалі хочу день в піжамах і добре скласти ЗНО "

Анастасія Баштанник: "Останній рік дуже хвилюючий, це наш останній крок на шляху до дорослого свідомого життя. Хочеться, щоб кожен з нас досяг бажаної мети. Нехай цей останній рік запам'ятається нам хорошими моментами, ми повинні зробити все можливе, щоб досягти успіху."

Віталіна Оксамитна: "Чесно кажучи, сумно усвідомлювати, що це останній навчальний рік. Що ось-ось зовсім скоро я не буду сидіти разом з Женею за партою. Можливо місцями набридає ця шкільна рутина, але кожен розуміє, що ми робимо це для свого ж майбутнього. Дуже хочеться провести цей рік яскраво і незабутньо, щоб було потім що згадати. Хочеться закінчити рік на відмінно, скласти успішно іспити і вступити в бажаний ВНЗ. Найголовніше моє бажання - знайти те, що мені до душі, і не помилитися при виборі спеціальності. А так же хочеться провести найкращий випускний за всю історію школи: натанцюватись, наплакатися і просто насолодитися моментом. Бажаю всім успіхів і терпіння! "

Вікторія Трушина: "Останній рік у школі, мені здається, буде цікавим. У ньому треба багато чого зробити. Багато поставлених цілей треба втілити в життя. Найголовніша мета, це складання ЗНО, і до нього потрібно добре підготуватися. Бажання, щоб наш клас залишався таким же дружним і веселим. "

Аліна Ніколаєц: "Мій останній шкільний рік самий хвилюючий, і найскладніший. В даний момент переді мною закриті всі двері і дан один ключ, який підходить до всіх з них, але найголовніше завдання - відкрити правильний шлях. Мої мрії і бажання я віддам перевагу зберегти в секреті. Єдине, що мені відомо точно: кожен з нас гідний і має силу, щоб досягти всіх своїх цілей. "

Бажаємо всім успіхів! 



Немає коментарів:

Дописати коментар