неділю, 13 вересня 2020 р.

Мрії здійснюються!!!

Автор: Ніколаєць Аліна, учениця 11-А класу

        На мій 10 рік шкільного навчання мені пощастило поїхати до країни можливостей — Сполучених Штатів Америки. Завдяки програмі обміну "Flex" я не тільки відвідувала американську школу, їздила на жовтих автобусах, жила у американській родині, була у театрі, команді по плаванню та тенісу, німецькому клубі, але й помандрувала країною. Завдяки моїй приймаючій родині та приймаючій родині моїх близьких подруг(дівчата з Литви та Азербайджану, які лише на один тиждень стали "double placement") я побачила Алабаму, Флориду, Огайо, Кентукі та Іллінойс (мегаполіс Чікаго). Не зважаючи на усі чудові речі, які трапилися зі мною, я найбільш вдячна долі за моїх друзів. Ті самі дівчата з Литви та Азербайджану стали для мене як сестри.
    Загалом, мій рік по обміну став цілим життям. Іноді здавалося, неначе я потрапила на іноземну планету, але усе це залишило багато гарних спогадів на усе моє життя.
Також хочу добавити: не бійтеся "нереальних" мрій, бо усі мрії реальні, якщо ви достатньо для цього працюєте!
 







 

Немає коментарів:

Дописати коментар