четвер, 9 квітня 2020 р.

10-А ЗАЛ №23 Класна година в умовах карантину


     Чи уявляв хтось із нас, що ми можемо зібратись на класну годину не в рідній класній кімнаті? А ось довелось. Сьогодні, 9 квітня, ми стали учасниками класної години онлайн на платформі Zoom. Вранці ми отримали від класного керівника запрошення та посилання і о 14:00 дружно приєднались до конференції. Любов Борисівна радо нас привітала, поцікавилась нашим настроєм та здоров'ям, ознайомила з можливостями платформи. Потім ми обговорили декілька важливих питань: розпорядок дня в нових умовах, особливості дистанційного навчання, важливість самоорганізованості та відповідальності кожного з нас. Оскільки попереду канікули, класний керівник нагадала нам про безпечну поведінку в умовах карантину.
    Я почувала себе дуже комфортно і радісно. Ми змогли побачити один одного. Усі були раді цій зустрічі. На мою думку, такі класні години корисні, зручні і необхідно проводити їх регулярно. Приємно, що не лише у мене склалась така думка. Ось почитайте.

Дідух Діана: "Спочатку я вважала, що ця ідея - просто дарма витрачений час, але ні! Це стало чудовою можливістю поспілкуватись з однокласниками та класним керівником, яких через дистанційне навчання я не бачила вже три неділі . Ми поділились своїми думками щодо зручності та комфорту дистанційного навчання. Було дуже приємно побачити кожного. Сподіваюсь, що це була не остання відео зустріч під час карантину."

Тріус Саша: "Перша онлайн класна година вийшла чудова і весела. Мені зручно знаходитись в колі однокласників, навіть у такому форматі. Було приємно побачити всіх, бо я дуже скучила."

Балабка Єгор: "Мені сподобалось брати участь у конференції. Незвично, але я зміг побачити моїх друзів, дізнатись, як їхні справи, за яким розпорядком дня вони живуть. Мені сподобалось таке інтерактивне спілкування."

Хименко Настя: "Для мене спілкування на платформі  Zoom - вже звична річ, через заняття з англійської мови. Та побачити однокласників було надзвичайно приємно. Так, це не спілкування в реальному житті, але набагато краще, ніж спілкуватись через смс!"

Ісаєв Саша: " Не думав, що таке скажу, але мені дуже хочеться в школу!"

Матеріал підготували Дідух Д. та Мінзак Ю.







Немає коментарів:

Дописати коментар