понеділок, 4 листопада 2019 р.

Олімпіади – це корисно: незалежна думка експертів

Чим корисні олімпіади та як саме вони впливають на ? Думками діляться провідні експерти нашої країни.

Картинки по запросу "олімпіади це""
    Олімпіади  це один із способів залучити учнів до активної навчальної діяльності, мотивувати їх на успіх, загартовувати характер та відкривати нові здібності.

    Уже минули ті часи, коли участь в олімпіаді брали лише відмінники, відтепер спробувати свої сили може кожен охочий. «Всеосвіта» вирішила дізнатись, як участь в олімпіадах впливає на учнів, і чи дійсно вони потрібні сучасному учню. Експерти у різних галузях розповіли нашій редакції життєві історії та поділилися думками щодо важливості олімпіад в житті кожного школяра.

Олена Концевич, журналістка і ведуча радіо «Вголос ФМ»
    Олімпіади, як відголосок радянського минулого, коли за успішність учням давали грамоти, давно віджили своє. Сьогодні про олімпіади, як і про будь-який тип учнівських змагань з конкретних дисциплін варто говорити як про метод заохочення, і базувати організацію таких змагань не на «дусі перемоги», а на конкретній допомозі талановитим дітям та підліткам.
    Це автоматично передбачає підтримку (зокрема фінансову) призерам олімпіад та конкурсів, можливість поїхати на стажування або навчання за кордон, чи у профілюючі спеціальні виші, допомогу при вступі до університету та ін.
    У цьому випадку переваги та бонуси від участі в таких олімпіадах автоматично слугуватимуть заохоченням для навчання і розвитку. 


Ірина Макогін, PR-менеджерка агенції Friends of Brands
   Хочу поділитися життєвим досвідом. У школі я була відмінницею, тому брала участь у всіх олімпіадах, починаючи з 7 класу: фізика, хімія, укр.мова, англійська, біологія, українська та зарубіжна літератури, російська мова (тоді ще вчили з 2 класу) та навіть трудове навчання. Мені дуже це не подобалось, і часом добряче дратувало. Пам'ятаю, що проклинала усі маршрутки, якими їздили у райцентр, а потім і в обласний.
    Олімпіади проводилися впродовж всього шкільного року з невеликими перервами. Інколи вчителі сварилися між собою, оскільки олімпіади припадали на один день, хоч ті, що «вище» і планували так, аби олімпіади були з далеких один від одного предметів, наприклад: література і хімія.
      Та ситуацію це не покращувало. Вважаю, що величезною помилкою є те, що на олімпіади беруть переважно відмінників.
   Зрозуміло, що кожна школа хоче бути першою, не впасти лицем «в багнюку», однак гарно підготувати можна і «хорошиста», до прикладу.
    Неправильно, коли одну дитину розривають на всі предмети, це величезне навантаження та відповідальність, бо не хочеться нікого підвести. А ще масла у вогонь підливають так звані «вчителі-шантажисти», коли в тебе вибору навіть немає, бо «Не поїдеш  не поставлю оцінку!». Та все ж є інша сторона – тобто хороша. Поки мої однокласники робили домашнє завдання і не тужили, мене штурмували відповідальні вчителі (шкода, що таких небагато). Я з цих предметів могла уже навіть на уроки не ходити, бо ми проганяли весь матеріал і купу додаткового матеріалу близько за місяць. Мене часто звільняли від уроків та домашнього завдання, бо і так робила понаднормово. Тому я була у виграшному положенні, коли мої однолітки ходили до репетиторів і їхні батьки платили немалі кошти, я ж займалася безкоштовно. Я тренувала уважність, пригнічувала страх перед невідомим, страх програшу, вчилася комунікації та ораторства. Готувалася до ЗНО уже з 7класу, і тепер розумію, що багато навичок та умінь, впевненість та наполегливість, велике коло спілкування пішли саме звідти, зі шкільних олімпіад.

Немає коментарів:

Дописати коментар