середу, 4 березня 2020 р.

TV5 - це круто!

        Нещодавно я була присутньою на екскурсії в телестудію каналу ТV 5 .Її провели до Всесвітнього дня дитячого телебачення і радіомовлення. З цієї нагоди учні трьох запорізьких шкіл і я завітали на ТV5, аби побачити зсередини, як влаштована телевізійна кухня.
Оскільки я є ведучою шкільних новин, то така екскурсія була дуже актуальною та пізнавальною для мене. Спочатку знайомство, а вже потім – цікава екскурсія.І перша зупинка– редакція новин, що працює у форматі опен-спейсу. Робота тут завжди кипить, аби якнайшвидше донести глядачам актуальну інформацію. 
       У галереї ми розглянули фотоісторію каналу. Скориставшись нагодою, я зробила напам’ять фото та селфі. А далі – ще більше приводів для світлин. Адже ми потрапили у серце каналу – сучасну телестудію, оснащену найнеобхіднішим. Десятки ламп, камер, екранів, відеоефектів, від яких усі залишилися просто в захваті.
       Дякую організаторам Зеленого центру Метінвест Запоріжжя за таку можливість побачити, як з’являються найсвіжіші новини і різноманітні телепередачі, а також, як проходить прямий ефір.






Немає коментарів:

Дописати коментар